Sunday 12 August 2012

Ta'aruf

                                                                       


بسم الله الرحمن الرحيم 

Siapa aku???CEOkah,Doktorkah,Pakar Motivasikah,Peguamkah,Penceramahkah atau Ustazahkah???

Jauh sama sekali tidak,cukuplah aku sebagai seorang insan yang masih mencari erti kehidupan

Seorang insan yang baru keluar dari kepompong melihat dan menerokai dunia luar

Seorang Muslim yang masih mempelajari dan mempersiapkan diri dengan ilmu-ilmu agama Allah

Seorang Muslimah yang ingin mencontohi sifat-sifat serikandi Islam,Khadijah,Aisyah dan seumpamanya

Juga salah seorang pemburu cinta-NYA...

Andai aku tersilap melangkah dalam perjalananku,maka bimbinglah aku ke jalan yang benar

Andai aku tersilap dalam melakukan sesuatu hatta dalam berbicara sekalipun,maka tegurlah aku

Sungguh,aku ingin dibimbing,agar kelak aku juga menjadi salah seorang yang bakal menghuni syurga-NYA

Amiiiiiiinnnn...

No comments:

Post a Comment